Nikes rosa kök

Rosa Glittrigt kök
Under höstlovet förra året besökte 8-åriga Nike Trangiamuseet med sin mamma, och lämnade en lapp i vår förslagslåda.
“Jag vill ha ett råsa med gliter – Nike 8″
Med bara några veckor kvar till jul beslutade sig vårt team för att fixa fram ett rosaglittrigt kök till Nike, i hopp om att finna henne innan julafton.
Feedback från våra användare och distributörer har alltid varit otroligt viktigt för oss. Vår förmåga att lyssna har hjälpt bygga förtroende genom åren och lagt grunden för det starka varumärket vi har idag. Vi får inte ofta feedback från barn, därför kändes det extra viktigt och roligt att agera på Nikes önskan.
” Det kändes viktigt att agera på Nikes önskan “
Med bara veckor kvar till jul, beslutade sig vårt team för att fixa fram ett pulverlackerat kök i rosa metallic – med hopp om att med hjälp av sociala medier, kunna finna henne innan julafton. Sökandet efter Nike spred sig viralt och nådde över en halv miljon människor! Inom några timmar fick vi ett email från Nikes mamma Emma, som bekräftade att det var hennes dotter som hade lämnat lappen till oss under ett besök i Trangias Fabriksbutik och Museum. Emma förklarade att Nike hade gått runt i butiken och noterat att Trangias produktutbud helt saknade glittriga alternativ.
När det rosa köket var klart för hämtning var det nästan jul och försent att få det skickat. Nike och hennes familj var på väg till Åre som tur var, och Trangia kunde personligen leverera julklappen, rakt in på vardagsrumsbordet! Nike var väldigt glad när hon öppnade paketet på julaftonskväll, och det blev snart det mest omtalade ämnet på gatan den julen.
“ Sökandet efter Nike spreds viralt och nådde över en halv miljon människor “
Vårt produktutvecklingsteam jobbar just nu på färgalternativ, men med den ökade efterfrågan på Trangiakök så har det helt enkelt inte kunnat prioriterats. Men när vi gör det, kommer det att heta “Nikes edition”.